NVT Onderhoudsgroep maakt voor de salarisadministratie al jaren gebruik van het softwarepakket Proflon. Sinds begin 2014 is ook HR Dashboard operationeel. Nu zijn, behalve de salarisgegevens, ook andere relevante personeelsgegevens direct online inzichtelijk. Ook voor de medewerkers.

‘Door de combinatie van beide pakketten, Proflon en HR Dashboard, hebben we nu makkelijk en snel inzicht in onze personeelsadministratie,’ zegt Marcel Kamps, financieel directeur.

Salarisverwerking met Proflon

NVT Onderhoudsgroep, gespecialiseerd in vastgoedonderhoud, is verspreid over vijf vestigingen door Nederland. ‘Iedere vestiging voert z’n eigen salarisadministratie, maar wel allemaal in Proflon. Proflon is een betrouwbaar verloningspakket geschreven naar de richtlijnen van onze cao en gemaakt door CBBS zelf. Dus als er eens wat is, heeft CBBS alle kennis in huis om ons te ondersteunen.’

Kennis van cao

NVT Onderhoudsgroep is aangesloten bij de branchevereniging OnderhoudNL, een belangrijke partner van CBBS. ‘Doordat CBBS en OnderhoudNL met elkaar samenwerken, heeft CBBS altijd alle wijzigingen binnen onze cao op het netvlies. Zodra er zich wijzigingen voordoen, wordt dit door CBBS ingevoerd in Proflon. Hierdoor is de salarissoftware altijd up-to-date. En dat is een prettig gevoel,’ gaat Kamps verder.

Optimaal inzicht met HR Dashboard

Sinds 2014 maakt NVT Onderhoudsgroep ook gebruik van HR Dashboard. Ook dit pakket is door CBBS zelf ontwikkeld, net als Proflon. ‘De koppeling tussen beide pakketten verloopt vlekkeloos. En hebben we vragen, dan heeft CBBS uiteraard alle kennis in huis van beide pakketten.’

HR Dashboard kan als toevoeging op Proflon gevoerd worden. Gegevens als ziekteverzuim en vakantieverlof worden in HR Dashboard opgenomen. ‘Nu we met beide pakketten werken, hebben we altijd actueel inzicht in ons medewerkersbestand. Dat is handig, want we hebben met seizoenspieken te maken waardoor het aantal medewerkers en uitzendkrachten flink fluctueert.’

Laagdrempelig en oplossingsgericht

‘We werken al jaren naar tevredenheid samen met CBBS. Het is een toegankelijke en transparante partner. Niet te groot, wel laagdrempelig. Bij vragen is de juiste persoon goed bereikbaar wat de communicatielijnen kort houdt. Er zijn voor CBBS geen problemen, maar uitdagingen. Oplossingsgericht denken staat hoog in het vaandel.’

Andere ervaringen van klanten

De organisatie is niet zo groot. Dat is een groot voordeel: de juiste persoon is snel bereikbaar en kent onze naam; we zijn geen nummer. Door dat persoonlijke element ontstaat makkelijker een vertrouwensband, de basis voor een goede samenwerking.

Eigenaar en oprichter Administratie- en belastingadviesbureau Van de Merwe, Jos van de Merwe


Benieuwd naar het hele verhaal? Lees de hele ervaring.

CBBS stuurde al snel na ons eerste gesprek twee ervaren consultants om onze salarisadministratie te beoordelen. Doordat zij zo goed op de hoogte zijn van onze cao, is CBBS voor ons een belangrijke sparring partner voor loonverwerking geworden. Dat uit deze samenwerking ook nog een besparing rolt, is natuurlijk mooi meegenomen.

Adjunct-directeur SW Groep, Koen Poppema


Benieuwd naar het hele verhaal? Lees de hele ervaring.

Al snel waren de voordelen duidelijk en besloten we over te stappen. Door de koppeling met HR Manager hoeven we mutaties maar één keer in te voeren. Dat bespaart tijd en het is minder fout gevoelig. En doordat alles in de cloud staat kunnen we er altijd en overal bij en zijn storingen sneller verholpen.’

Personeelsfunctionaris/Case manager Eisma Media Groep BV, Astrid van Amerongen


Benieuwd naar het hele verhaal? Lees de hele ervaring.

Ook daarin zie je dat CBBS voor de relatie gaat. De betrokkenheid beperkt zich niet tot de eigen dienstverlening. Daarnaast staat het bedrijf open voor ontwikkelingen in hun vakgebied en gaan daarin mee in de (online) services die ze bieden.

Oprichter en directeur Inzowijs, Erik van der Zijden


Benieuwd naar het hele verhaal? Lees de hele ervaring.

Wij staan voor u klaar

Wij ondersteunen u graag bij vragen en nuttige informatie voor het gebruik van onze service.

Stuur een mail

Onze klantenservice zit voor u klaar (binnen 1 werkdag een reactie)

Bel 070 335 30 00

Op werkdagen van 08:30 tot 17:00 of laat u terugbellen

Nieuwsbrief

Meld u aan voor de gratis nieuwsbrief