Uw medewerkers op de loonlijst bij CBBS? Bij CBBS Payrolling nemen wij alle administratieve taken over, hebben uw medewerkers een helpdesk en heeft u altijd één inkoopfactuur. Overzichtelijk en compleet.

CBBS Payrolling

Helpdesk voor medewerkers

Naast een helpdesk voor u als werkgever, is er ook een medewerkershelpdesk. Medewerkers kunnen bij CBBS Payrolling terecht met al hun HR- en salarisvragen.

Administratieve taken uit handen

Wij nemen uw administratieve taken uit handen. U heeft geen omkijken meer naar taken als het opstellen van contracten, het uitvoeren van de loonadministratie, pensioenvoorzieningen, verzuimbegeleiding en eventuele ontslagprocedures.

Eén inkoopfactuur

Bij CBBS Payrolling ontvangt u niet allerlei aparte facturen van de accountant, arbodienst, verzekering en pensioenfonds maar krijgt u één inkoopfactuur. Wij nemen deze taken over zodat u de tijd heeft om u te richten op uw kernactiviteiten.